مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-20حوادث

3 محیط بان چهارمحال و بختیاری در درگیری با شکارچیان غیرمجاز زخمی شدند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در درگیری میان شکارچیان متخلف و محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد سه نفر از ماموران یگان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بختیار طاهری گفت: ساعت دوازده شب گذشته محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد هنگام گشت و کنترل، روشنایی نورافکن شکارچیان را مشاهده و با استفاده از دوربین های دید در شب موفق به یافتن آن ها شدند که در حال شکار حیات وحش بودند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از انجام تخلف و خلع سلاح آن ها به متخلفان نزدیک شدند.

وی تصریح کرد: متخلفان با مشاهده ماموران یگان حفاظت محیط زیست اقدام به درگیری تن به تن و تیراندازی کردند که در این ماموریت سه نفر از محیط بانان زخمی و مصدوم شدند.

طاهری اضافه کرد: در ساعت پنج بامداد سه شکارچی متخلف دستگیر و از آن ها یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه سلاح تک تیر و اداوت شکار، چاقو، نورافکن وکوله پشتی کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: در محل تیراندازی متخلفان لاشه یک رأس بز وحشی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: متخلفان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محیط بان چهارمحال و بختیاری در درگیری با شکارچیان غیرمجاز زخمی شدند

3 محیط بان چهارمحال و بختیاری در درگیری با شکارچیان غیرمجاز زخمی شدند