مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-02سياسي

قدردانی از مشارکت همیشگی خیران در گسترش زیرساخت های درمانی


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از مشارکت همیشگی خیران در گسترش زیرساخت های درمانی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از شیراز، علی اکبر رامجردی صبح شنبه 11 آذرماه در آیین افتتاح مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر به عنوان بزرگترین مرکز جامع طب تسکینی و بخش شیمی درمانی جنوب کشور به بهره برداری رسید.

    وی افزود: تابحال در مجمع خیرین سلامت استان فارس بیش از 2500 تفاهمانه با خیرین به امضا رسیده و این سعادت را داشتیم که با دو هزار نفر از نیکوکاران در گسترش زیرساخت های درمانی استان همکاری کنیم.

     این مقام مسئول اظهار داشت: مرکز آنکولوژی و هاسپیس مهر یکی از زیرساخت های مهم و ضروری چرخه درمان محسوب می شود که نقش ارزنده ای در خدمترسانی به بیماران سرطانی  دارد.

    او با تقدیر از مشارکت نیکوکارانی که در راستای پاسخگویی به نیازهای چرخه درمان است گام بر می دارند، اظهار داشت: طب تسکینی یکی از ضروریات بیماران سرطانی است که نقش مهمی در بهبود وضعیت آنان و خالی شدن تخت های اورژانس بیمارستان ها دارد.

    مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با قدردانی از مساعدت های حاج فرهاد مهرپور که این مرکز به همت وی بنا شده، اظهار داشت: کارنامه خیرین نیکنام فارس در گسترش زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از مشارکت همیشگی خیران در گسترش زیرساخت های درمانی

قدردانی از مشارکت همیشگی خیران در گسترش زیرساخت های درمانی