مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-19اقتصادي

مصرف گاز ادارات و سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین شرکت گاز


مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح پایش دمای ادارات، سازمان ها، اماکن عمومی، مساجد و حسینیه های این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح پایش دمای ادارات، سازمان ها، اماکن عمومی، مساجد و حسینیه های این استان خبر داد.

ریحان بهادر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به طرح پایش ادارات، سازمان ها اماکن عمومی، مساجد و حسینیه ها در استان گفت: این طرح از ابتدای آذر ماه با استفاده از 16 اکیپ آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اکیپ ها به صورت مستمر از مکان های مورد نظر بازرسی می کنند و این مکان ها را از نظر پایبندی به دمای رفاه که 18 تا 20 درجه ی سانتیگراد است، مورد پایش قرار می دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح با هدف صرفه جویی در مصرف، مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان های دولتی استان آغاز شده است.

بهادر تصریح کرد: درصورت رعایت نکردن الگوی مصرف توسط ادارات و سازمان ها و اماکن عمومی، شرکت گاز استان برای حفظ پایداری گاز مشترکین خانگی در سطح استان بر اساس دستور العمل ابلاغی نسبت به اعمال محدودیت در مصرف گاز اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز ادارات و سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین شرکت گاز

مصرف گاز ادارات و سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین شرکت گاز