مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-16ورزشي

شرط مدیر شبکه سه برای بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون


از حضور سلبریتی های متعهد به انقلاب استقبال می کنیم و چهره های هنجارشکن فتنه 1401 به شرط پشیمانی می توانند به رسانه ملی بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ فروغی مدیر شبکه سه سیما در نشست تبیینی رسانه و سلبریتی ها در بیرجند گفت: 5 درصد از چهره های معروف جامعه در اغتشاشات پارسال با رسانه های معاند همراهی کردند و سیاست قاطع ما این است آن هایی که در فتنه علیه نظام محکم عمل کردند جایی در رسانه ملی ندارند مگر اینکه از رفتار و کردارشان ابراز پشیمانی کنند.

او افزود: قاطبه هنرمندان و چهره های محبوب مردمی علاقه مند نظام و انقلاب هستند و حاضرند با رسانه ملی کار کنند و ما هم از حضور این چهره ها در برنامه های مختلف صدا و سیما استقبال می کنیم.

 فروغی تصریح کرد: ممکن است با برخی سلبریتی ها اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما دشمن ما نیستند و آغوش صدا و سیما برای تمام هنرمندانی که می خواهند برای مردم و نظام کار کنند باز است و ممنوعیتی وجود ندارد.

 مدیر شبکه سه سیما گفت: این دسته از چهره ها مرجعیت و محبوبیت اجتماعی دارند و معتقدیم نباید نسبت به این طیف جامعه بی تفاوت باشیم و آن ها را رها کنیم.

 او البته به رسالت سنگین رسانه ملی در چهره سازی انقلابی و هدایت فکری جامعه اشاره کرد و افزود: از مجموع رسانه های متعهد و دلسوز انقلاب می خواهیم با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط مدیر شبکه سه برای بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

شرط مدیر شبکه سه برای بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون