مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-21سياسي

کارگروه ویژه برای تحقق جوانی جمعیت در مازندران ایجاد شود


استاندار مازندران خواستار تشکیل کارگروه ویژه بانوان نخبگانی در هر شهرستان با هدف رفع چالش های حوزه جوانی جمعیت شد و گفت: یکی از مسائلی که در مازندران مواجه شدیم مشکل جوانی جمعیت است که آمارها در این موضوع خوب نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور ظهر امروز در جلسه جوانی جمعیت در سالن استانداری مازندران با بیان اینکه امروز در کشور شاهد جهاد بزرگ و گزارش های خوبی در حوزه جوانی جمعیت هستیم، اظهار کرد: عزت و عظمتی که در جامعه اسلامی داریم با حضور بانوان تکمیل شده است.

وی افزود: حضور بانوان ما در بدو انقلاب و ایام دفاع مقدس بی نظیر و معنوی بود، در دنیا بانوانی داریم که عضو ارتش هستند اما حضورشان سمبلیک است، اینها نشانگر ارزش ویژه اسلام برای بانوان در جامعه است.

حسینی پور با اعلام اینکه انقلاب برای حضور بانوان در اجتماع برنامه دارد، خاطرنشان کرد: در دوران پیش از انقلاب هفت درصد کارمندان بانوان را زنان تشکیل می دادند الان تعداشان به 52 درصد رسید یعنی آمارها نیز همین را نشان م یدهد در حوزه های دیگر نیز شاهد رشد حضور زنان و تاثیرگذاری آنان هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه شاید موثرترین و بالاترین نقش بانوان را در حفظ کیان خانواده باید جست و جو کرد، تاکید کرد: اگر این بخش حفظ شود امنیت جامعه نیز مستحک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه برای تحقق جوانی جمعیت در مازندران ایجاد شود

کارگروه ویژه برای تحقق جوانی جمعیت در مازندران ایجاد شود