مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-02دانش

خواستار توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  در این دیدار بیشاریان رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان با تاکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه پیام نور و تقدیر از نمایندگی این دانشگاه در ایروان اظهار داشت: - دکتر تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور با دکتر Heghine Bisharyan، رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  در این دیدار بیشاریان رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان با تاکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه پیام نور و تقدیر از نمایندگی این دانشگاه در ایروان اظهار داشت: روابط چند ساله با دانشگاه پیام نور را دوستانه می دانیم و تداوم، توسعه و ارتقای سطح همکاری ها با این دانشگاه را خواستاریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود در بخشی از سخنان خود با اشاره به روابط بسیار دوستانه دو ملت ایران و ارمنستان، تصریح کرد: ما 4 همسایه داریم که ایران بزرگترین دوست و رفیق عزیز ما می باشد و موضوعی که حتما در مورد سایر همسایگان نمی توانم آنرا با این اطمینان بیان کنم.

بیشاریان با قدردانی از حمایت های دوستانه دولت و مردم ایران از ارمنستان در تحولات قره باغ گفت: با تمام قلبم از ایران، ملت و دولت جمهوری اسلامی تشکر می کنم.

رییس دانشگاه پیام نور: دانشگاه آماده همکاری وسیعتری با دانشگاه اروپایی ارمنستان می باشد تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم

خواستار توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم