مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-19سياسي

سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در اولین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی با تأکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست، - اولین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی در دولت سیزدهم بعدازظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در اولین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی با تأکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست، گفت: اگرچه پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی موضوعی پذیرفته شده است، اما تولیدات آن ها نباید به هیچ عنوان منجر به آسیب به سلامت و ایمنی مردم شود.

مخبر با بیان اینکه وظیفه اصلی این شورا حفاظت از سلامت و جان مردم است، افزود: انتظار از شورای ملی ایمنی زیستی این است که ساز و کار هایی تدوین کند تا از هر گونه آسیب به سلامت مردم جلوگیری شود.

وی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در جلسه برای اصلاح و بروزرسانی قانون ایمنی زیستی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1388، گفت: لازم است کارگروهی در این خصوص تشکیل شود و به دقت موضوعات مرتبط با اصلاح قانون ایمنی زیستی و همچنین موضوع الحاق یا عدم الحاق به پروتکل های بین المللی مورد بررسی قرار داده و در جلسه آتی برای تصمیم گیری نهایی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست

سلامت و ایمنی مردم به هیچ وجه قابل معامله نیست