مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-02بين الملل

کنعانی: دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و حمایت های آمریکا از این رژیم گفت: بی شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی پس از یک هفته آتش بس موقت طی دیروز و امروز جمعه و  شنبه دهم و یازدهم آذر ماه دور جدید حملاتش به غزه را از سر گرفت.

حملاتی که منحر به شهادت بیش از 200 نفر و مجروح شدن بیش لز 600 تن دیگر شد.

  در همین خصوص سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی امشب (شنبه) 11 آذر ماه گفت: حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در اردوگاه ‎جبالیا در ‎غزه که مردم آواره و بی پناه را در خود جای داده بود و بیش از 100 شهید و ده ها زخمی بر جای گذاشت و نیز حمله به منطقه مسکونی شجاعیه در شرق غزه با بیش از 60 شهید، برگ های سیاه و ننگین دیگری بر فهرست بلند جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین طی 50 روز اخیر اضافه کرد.

  سازمان دفاع مدنی فلسطین در غزه امروز اعلام کرد که در حملات جدید در محله الشجاعیه (در شرق شهر غزه) 50 منزل مسکونی هدف قرار گرفت و تاکنون 60 نفر در این حملات جان باخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عنوان کرد که جنگ علیه مردم غزه، طولانی و نامعلوم خواهد بود و اذعان کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است

کنعانی: دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است