مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-19حوادث

نجات سه کویرنورد مفقود شده در بیابان های خوروبیابانک


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک گفت: سه کویرنورد در بیابان های روستای عروسان کوره گز در این شهرستان مفقود شده بودند که پس از انجام عملیات 5 ساعته نجات یافتند.

- سید موسی موسوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: عوامل امدادی شهرستان خوروبیابانک در عملیات جستجو و نجات، سه کویرنورد مفقود شده در بیابان های روستای عروسان کوره گز در فاصله 50 کیلومتری شمال مرکز شهرستان خوروبیابانک را پیدا و به این روستا انتقال دادند.

وی ادامه داد: این عملیات با تلاش و سخت کوشی عوامل امدادی انجام شد که سه نفر کویرنورد مفقود شده در بیابان های اطراف روستای عروسان کوره گز خوروبیابانک در سلامت کامل پیدا شدند.

موسوی افزود: پس اعلام حادثه درخصوص مفقود شدن تعدادی کویر نورد به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تیمی سه نفره از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک، عوامل نیروی انتظامی و یک تیم از شرکت فسفات کارون به محل حادثه اعزام شدند که پس از جستجوی پنج ساعته افراد مفقود شده پیدا شدند.

  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ضمن تشکر از نجاتگران و امدادگران هلال احمر، فرماندهی انتظامی این شهرستان، شرکت فسفات کارون گفت: خوشبختانه حال عمومی افراد خوب است و در سلامت کامل هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات سه کویرنورد مفقود شده در بیابان های خوروبیابانک

نجات سه کویرنورد مفقود شده در بیابان های خوروبیابانک