مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-26سياسي

بررسی ارتقا جایگاه رهبری زنان در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر


معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در کنفرانس آسیا اقیانوسیه هانوی ویتنام به بیان اهمیت جایگاه رهبری زنان در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پرداخت.

- معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در کنفرانس آسیا اقیانوسیه هانوی ویتنام به بیان اهمیت جایگاه رهبری زنان در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راضیه عالیشوندی، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه گفت: بدون تردید، در جهان امروز یکی از شاخص های مهم توسعه انسانی، میزان حضور زنان و نحوه ایفای نقش آنان در عرصه های گوناگون است.

از سوی دیگر در عصر جهانی شدن، علایق و حقوق افراد حتی در محدوده قلمرو سرزمین خودشان با ملاحظات بین المللی گره خورده است.

وی افزود: نظر به اهمیت موضوع، نهضت بین المللی صلیب سرخ نیز در کنفرانس آسیا اقیانوسیه هانوی ویتنام به این موضوع پرداخته و ارتقای جایگاه و نقش رهبری زنان را بعنوان یکی از دستور کار اصلی این نشست قرار داده است.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال احمر که به عنوان نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این نشست حضور داشت، به نقش بانوان در سطوح مدیریتی در جمعیت هلال احمر ایران پرداخت و گفت: مسئولیت بانوان در سطوح مدیریتی جمعیت هلال احمر به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ارتقا جایگاه رهبری زنان در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر

بررسی ارتقا جایگاه رهبری زنان در نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر