مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-16فرهنگي

«در مسیر نسیم» بهترین اثر جشنواره فیلم آفریقا شد


فیلم «در مسیر نسیم» ساخته مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا در دومین حضور جهانی اش، جایزه و لوح افتخار بهترین فیلم دومین جشنواره بین المللی فیلم «Varsity» آفریقا را از آن خود کرد.

- ایسنا/خوزستان فیلم در مسیر نسیم ساخته مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا در دومین حضور جهانی اش، جایزه و لوح افتخار بهترین فیلم دومین جشنواره بین المللی فیلم Varsity آفریقا را از آن خود کرد.

این جشنواره و نمایشگاه بین المللی فیلم رویدادی سالانه مخصوص تولیدکنندگان محتوای نوظهور برای اکران در دانشگاه است.

رویدادی که فیلم و فیلم سازی را در دانشگاه ها جشن می گیرد و شامل نمایش فیلم، جلسات سخنرانی، ورک شاپ ها، نمایشگاه ها و اهدای جوایز برای فیلم های برجسته است.

فیلم در مسیر نسیم که نخستین تجربه کارگردانی مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا در سینمای مستند است، بعد از حضور در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم CinemaKing بنگلادش، حالا جایزه و لوح افتخار بهترین فیلم دومین جشنواره بین المللی فیلم Varsity آفریقا را کسب کرد.

عوامل فیلم در مسیر نسیم عبارتند از نویسنده و کارگردان: امین نظری، سید مرتضی سبزقبا، تصویربردار: امین نظری، تدوین و صداگذاری: سیدمرتضی سبزقبا، صدابردار: امین نظری، طراح پوستر: سید مرتضی سبزقبا با همیاری حجت کایدخورده، مترجم: سیدعزیز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در مسیر نسیم» بهترین اثر جشنواره فیلم آفریقا شد

«در مسیر نسیم» بهترین اثر جشنواره فیلم آفریقا شد