مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 01:352023-12-17سياسي

کارشناس ارشد رسانه: فرقه اولین مرکز صدور ظلم است


کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی مطرح کرد: اگر می خواهیم درگیر فرق و نحل نشویم باید بدانیم اولاً چقدر به موضوعات جهل داریم، ثانیاً آنچه که تحت عنوان علم به ما معرفی می شود آیا واقعاً علم است یا این هم وجه دیگر، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه رادیو گفت و گو در قسمت نوزدهم از فصل هشتم با حضور دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) به بررسی رسانه و رفتارسازی شناختی پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی برای چگونگی کنترل فرقه های رفتاری و نحله های تفکری در یک سیستم پرداخت.

ارتقای ذائقه و فهم ذهنی مخاطب برای یک اتفاق مثبت محمدصالح حسین زاده – کارشناس مجری: رسانه چگونه می تواند یک سازمان رفتاری شکل بدهد که آن سازمان رفتاری عملاً بتواند فرقه ها و نحله های فکری را کنترل و مدیریت کند و به آنها حاشیه بزند، حتی با نگاهی بتواند آنها را تقویت کند.

رسانه چگونه می تواند اینجا اثرگذار باشد؟ نصیری: یا اینکه بهتر است که بگوییم چگونه می تواند رفتار ضد فرقه ای را تقویت، ایجاد، رشد و تقویت کند.

چون این آن اتفاقی است که انتظار می رود در یک رسانه استاندارد که ملاک ها و معیارهای دقیق خودش را شناخته و پیدا کرده است، خروجی ای که برای افکار عمومی دارد باید بتواند ضد نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس ارشد رسانه: فرقه اولین مرکز صدور ظلم است

کارشناس ارشد رسانه: فرقه اولین مرکز صدور ظلم است