مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-26اقتصادي

دومین بورسیه کاربران راننده با استعداد اسنپ 400 میلیونی شد


گزارش اسنپ از بورسیه 2 قهرمان ورزشی در طرح مستقیم تا رویا دومین بورسیه کاربران راننده با استعداد اسنپ 400 میلیونی شد اسنپ در دومین دوره اجرای طرح مستقیم تا رویا ، در کنار افزایش مبلغ بورسیه به 400 میلیون تومان، به طور همزمان دو کاربر راننده بااستعداد خود را بورسیه کرد.

در طرح مستقیم تا رویا که از سال 1400 آغاز شده و هدف آن حمایت مالی از کاربران راننده مستعد است، دو قهرمان ورزشی ایران یعنی حسین رسولی، دارنده مدال طلای پرتاب دیسک در مسابقات آسیایی هانگژو و مرتضی محبی، عضو تیم والیبال بزرگسالان عقاب نهاجا در مجموع 800 میلیون تومان بورسیه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اسنپ، این شرکت با رصد اخبار و دغدغه های کاربران راننده و مسافر، به طور مداوم، از استعدادهای ویژه برخی از افراد فعال در ناوگان خود در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی مطلع می شود؛ استعدادهایی که هر کدام هدفی بزرگ در زندگی شخصی دارند.

طرح مستقیم تا رویا به دنبال این است که با تخصیص بورسیه به کاربران راننده از آن ها در راه رسیدن به اهدافشان حمایت کند.

  با بورسیه اسنپ؛ دست به فرمون، تا آرزوت برون! گسترش فرهنگ درخواست تاکسی اینترنتی از یک سو و فعالیت در ناوگان شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل آنلاین به عنوان کار پاره وقت، موقتی و اضطراری موجب شده است که مسائل، ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بورسیه کاربران راننده با استعداد اسنپ 400 میلیونی شد

دومین بورسیه کاربران راننده با استعداد اسنپ 400 میلیونی شد