مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-09حوادث

قاتل خاموش جان 2 جوان را در کنگاور گرفت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت دو نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان کنگاور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت دو نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان کنگاور خبر داد.

دکتر مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه در صبح امروز (18 آذر) گفت: ساعت 9:56 دقیقه امروز(شنبه) با اورژانس تماس گرفته شده و با اعلام گزارش مسمومیت دو نفر در روستای رستم آباد بلافاصله نیروها به محل اعزام می شوند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه بر اثر نشست گاز مونوکسید کربن از بخاری، دو جوان که هر دو 37 ساله بوده اند جان خود را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این دو نفر پیش از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

قلعه سفیدی در ادامه با اشاره به هشدارهای فراوان در خصوص رعایت ایمنی هنگام نصب وسایل گرمایشی گفت: متاسفانه هر ساله در فصل سرما شاهد چنین اتفاقات تلخی هستیم، درحالیکه به راحتی با رعایت چند نکته ایمنی می توان از وقوع آن پیشگیری کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از تمام افراد خواست حتما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کرده و از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند و افزود: همچنین لوله بخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان 2 جوان را در کنگاور گرفت

قاتل خاموش جان 2 جوان را در کنگاور گرفت