مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-12ورزشي

درخشش بیشتر در تیم ملی مانع رشد تیم باشگاهی می شود؟


نخستین مرحله اردو آماده سازی تیم ملی هندبال برای مسابقات آسیایی با هدایت مجید رحیمی زاده آغاز شده که لیگ برتر را با وقفه ای طولانی مدت روبه رو کرده است.

- ایسنا/اصفهان نخستین مرحله اردو آماده سازی تیم ملی هندبال برای مسابقات آسیایی با هدایت مجید رحیمی زاده آغاز شده که لیگ برتر را با وقفه ای طولانی مدت روبه رو کرده است.

پس از گذر از دوران مربی گری وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مردان، مجید رحیمی زاده، سرمربی پیشین تیم سپاهان که با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافت، جایگزین او شد تا یک بار دیگر رحیمی زاده و وویوویچ جایشان را با هم عوض کنند.

پیش از این وویوویچ مونته نگرویی به عنوان سرمربی سپاهان برای حضور در جام باشگاه های آسیا شد که نتایج نه چندان خوبی کسب کرد.

حالا رحیمی زاده پس از سرمربی گری تیم ملی نوجوانان، دوباره هدایت شاگردان سابقش را در تیم ملی بزرگسالان در دست گرفت و در اولین گام مهدی رهبری را به عنوان مربی، کاظم ناصر لفته را نیز به عنوان مربی دروازه بانان در کنار خود دارد.

این اردو با حضور 22 بازیکن از 17 تا 25 آذرماه برای حضور بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 کرواسی، دانمارک و نروژ از 11 تا 22 ژانویه 2024 (21 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری) در منامه بحرین آماده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بیشتر در تیم ملی مانع رشد تیم باشگاهی می شود؟

درخشش بیشتر در تیم ملی مانع رشد تیم باشگاهی می شود؟