مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-03دانش

حضور جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از حضور این واحد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: رویکرد این نهاد در نمایشگاه سال جاری، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از حضور این واحد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: رویکرد این نهاد در نمایشگاه سال جاری، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و محصولات فناورانه جهاددانشگاهی استان است.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، امروز 12 آذر با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در سال جاری از 12 لغایت 15 آذرماه سال جاری در محل سالن امید دانشگاه بیرجند برگزار می شود، به رسانه ها افزود: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و محصولات فناورانه را ارائه خواهد داد.

به گفته وی، طرح های پژوهشی و محصولات فناورانه ارائه شده در این دوره از نمایشگاه از سوی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی و دارویی است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان امروز شنبه، 11 آذر با حضور مسئولین در محل سالن امید دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه و غرفه جهاد دانشگاهی می توانند از روز یکشنبه 12 آذر لغایت چهارشنبه 15 آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

حضور جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری