مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-06سياسي

کنگره آمریکا: صهیونیسم ستیزی همان یهودستیزی است!


مدافعان حقوق فلسطین از لایحه کنگره آمریکا که اقدام ضدصهیونیستی را اقدامی یهودستیزانه می داند، انتقاد کرده و آن را گامی خطرناک با هدف نقض آزادی بیان و مسکوت نگه داشتن بحران غزه خواندند.

- مدافعان حقوق فلسطین از لایحه کنگره آمریکا که اقدام ضدصهیونیستی را اقدامی یهودستیزانه می داند، انتقاد کرده و آن را گامی خطرناک با هدف نقض آزادی بیان و مسکوت نگه داشتن بحران غزه خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز سه شنبه مجلس نمایندگان آمریکا با 311 رأی موافق در مقابل 14 رأی مخالف و 92 رأی ممتنع، لایحه ای را تصویب کردند که بر اساس آن، هر اقدامی علیه صهیونیسم، مساوی با یهودستیزی است.

اعضای این مجلس مدعی هستند که این لایحه نمادین با هدف مقابله با افزایش یهودستیزی در آمریکا و دیگر نقاط جهان تصویب شده، اما قانون گذاران آمریکایی در این لایحه با صراحت بیان کرده اند: صهیونیسم ستیزی مساوی است با یهودستیزی! آنان همچنین شعار عدالت طلبانه از نهر تا بحر، فلسطین باید آزاد شود را محکوم کردند؛ شعاری که به گفته کنشگران حقوق فلسطین، فریاد برای برابری در سرزمین فلسطین است.

در این لایحه از شعار مذکور به عنوان یک فریاد برای ازبین بردن اسراییل و مردم یهود یاد شده و همچنین تظاهرکنندگانی که در ماه گذشته میلادی خواستار برقراری آتش بس شدند شورشی خوانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا: صهیونیسم ستیزی همان یهودستیزی است!

کنگره آمریکا: صهیونیسم ستیزی همان یهودستیزی است!