مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-21فرهنگي

خرس طلای افتخاری برلین به اسکورسیزی می رسد


مارتین اسکورسیزی در هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم برلین برای یک عمر دستاورد هنری، خرس طلایی افتخاری دریافت خواهد کرد.

- مارتین اسکورسیزی در هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم برلین برای یک عمر دستاورد هنری، خرس طلایی افتخاری دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، این کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس کهنه کار این جایزه را طی مراسمی در برلیناله در تاربخ 20 فوریه دریافت خواهد کرد.

ارتباط اسکورسیزی با برلیناله در سال 1981 آغاز شد، زمانی که گاو خشمگین در جشنواره به نمایش درآمد و در فیلم تنگه وحشت نیز در بخش رقابتی برلین در سال 1991 به نمایش گذاشته شد.

جشنواره برلین در سال 2003 میزبان نمایش دارو دسته های نیویورکی بود و این فیلم دوباره در سال 2010 به عنوان بخشی از مرور آثار اسکورسیزی در جشنواره نمایش داده شد.

فیلم کنسرت رولینگ استونز او با عنوان درخشش یک نور در سال 2008 برلیناله را افتتاح کرد و جزیره شاتر نیز در سال 2010 در بخش خارج از رقابت برلیناله به روی پرده رفت.

آخرین فیلم بلند اسکورسیزی با عنوان قاتلان ماه کامل ، اخیراً به عنوان بهترین فیلم سال 2023 توسط هیئت ملی بازبینی در ایالات متحده انتخاب شده و به شدت برای فصل جوایز آتی مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرس طلای افتخاری برلین به اسکورسیزی می رسد

خرس طلای افتخاری برلین به اسکورسیزی می رسد