مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-03فرهنگي

بهنام بهزادی: تقلیل سینما به عدد سخیف است


بهنام بهزادی با اشاره به اینکه تقلیل سینمای فرهنگی به کمدی، سخیف است گفت: آن هایی که سینما را به یکسری عدد تقلیل داده اند حتما از وضعیت سینما خوشحالند در حالی که غفلت از سینمای فرهنگی می تواند به اندازه دیگر ابربحران ها همچون محیط زیست و آب خطرناک باشد.

- بهنام بهزادی با اشاره به اینکه تقلیل سینمای فرهنگی به کمدی، سخیف است گفت: آن هایی که سینما را به یکسری "عدد" تقلیل داده اند حتما از وضعیت سینما خوشحالند در حالی که غفلت از سینمای فرهنگی می تواند به اندازه دیگر ابربحران ها همچون محیط زیست و آب خطرناک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند سال اخیر انتقادهای مختلفی درباره روندی که در تولید آثار سینمایی مشاهده می شود بویژه نسبت به افرایش بی رویه تقاضا و صدور مجوز برای فیلم های کمدی و از آن سو بیشتر شدن سختگیری در برخورد با فیلم هایی که اشاراتی به مسائل اجتماعی یا سیاسی داشتند، مطرح شده است.

این موضوع برای دست اندرکاران سینما در بخش های گوناگون از تهیه و تولید گرفته تا پخش و عرضه به دغدغه ای جدی تبدیل شده است تا جایی که چند روز قبل مجید مجیدی هم گفت: بالندگی سینمای ایران در سال های اخیر کم شده است و در خطر سقوط قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهنام بهزادی: تقلیل سینما به عدد سخیف است

بهنام بهزادی: تقلیل سینما به عدد سخیف است