مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16اقتصادي

اجرای طرح نظارتی تعزیرات بر بازار شب یلدا در زنجان


طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه، آجیل، شیرینی، خشکبار و گوشت در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تا 30 آذر ماه اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه، آجیل، شیرینی، خشکبار و گوشت در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تا 30 آذر ماه اجرا می شود.

  رضا مظفری امروز (شنبه، 25 آذر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای رسیدگی سریع و بدون اغماض با گران فروشان و افراد سودجو، شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های ورودی در تعزیرات حکومتی استان زنجان راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: هر واحد صنفی متخلف که قیمت ها و مقررات صنفی را رعایت نکند، شناسایی و پیگرد قانونی می شود.

او ادامه داد: بازرسان تعزیرات با حضور در بازارهای میوه و تره بار بر روند عرضه میوه شب یلدا نظارت و آنها را پایش می کنند و صدور فاکتور در مبدأ را رصد می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار کرد: مردم هرگونه تخلف و گران فروشی در بخش کالا و خدمات را با شماره تلفن 135 تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

با توجه به نزدیک بودن طولانی ترین شب سال در کشور (شب یلدا) و افزایش مبادلات تجاری در بازار به ویژه در بازار مواد غذایی، طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش مورد استفاده اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی تعزیرات بر بازار شب یلدا در زنجان

اجرای طرح نظارتی تعزیرات بر بازار شب یلدا در زنجان