مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-28اجتماعي

رفع نواقص خط 1 قطار شهری تبریز تا پایان سال جاری


شهردار تبریز از جابجایی روزانه 40 تا 50 هزار مسافر توسط ناوگان ریلی شهری در خط یک مترو خبر داد و گفت: نواقص تهویه، اطفاء حریق، سیگنالینگ و مخابرات خط یک مترو تا پایان سال رفع می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از جابجایی روزانه 40 تا 50 هزار مسافر توسط ناوگان ریلی شهری در خط یک مترو خبر داد و گفت: نواقص تهویه، اطفاء حریق، سیگنالینگ و مخابرات خط یک مترو تا پایان سال رفع می شود.

یعقوب هوشیار در جلسه بررسی آخرین وضعیت خط یک مترو تبریز با اشاره به این که سرفاصله زمانی در فازهای اول و دوم خط یک مترو 16 دقیقه است، افزود: جهت استفاده بهینه از تجهیزات مترو و احتساب پیوست مدیریت بحرانی، نیازمند اجرای لینک ارتباطی بین خط های یک و دو مترو تبریز هستیم به طوری که هزینه های احداث این لینک از محل اعتبار خط دو پیش بینی شده است.

وی با بیان این که لینک ارتباطی مذکور در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد، تصریح کرد: عمده هدف مدیریت شهری در رفع نواقص خط یک و احداث لینک بین دو خط در نظر گرفتن مدیریت بحران و کاهش سرفاصله زمانی در فاز سوم این خط است.

وی با اشاره به ملاحظات سازمان بازرسی در بحث سیگنالینگ، تصریح کرد: تمامی نواقص خط یک مترو تبریز در حال رفع بوده چرا که مترو از حیث فنی و اجرایی با پروژه های عمرانی دیگر تفاوت های زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نواقص خط 1 قطار شهری تبریز تا پایان سال جاری

رفع نواقص خط 1 قطار شهری تبریز تا پایان سال جاری