مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-11حوادث

از دستگیری سارقان مسلح برنج کشف 12 میلیارد گاز مایع قاچاق


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارقان مسلح برنج در کامفیروز، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارقان مسلح برنج در کامفیروز، کشف 45 قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش، کشف 12 میلیارد گاز مایع قاچاق، دستگیری برهم زنندگان امنیت، کشف احکام و سوخت قاچاق و کشف احتکار آرد یارانه ای به چشم می خورد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس امروز، 20 آذرماه از شناسایی و دستگیری سارقین برنج در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت برنج در حوزه استحفاظی کامفیروز مرودشت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت نیسان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کاووس حبیبی ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آعاز و موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی در این خصوص 2 نفر از سارقین حرفه ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از منزل سارقین 14 کیسه برنج 30 کیلویی، موتور آبکشی و مقادیری اموال مسروقه دیگر نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سارقان مسلح برنج کشف 12 میلیارد گاز مایع قاچاق

از دستگیری سارقان مسلح برنج کشف 12 میلیارد گاز مایع قاچاق