مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-09سياسي

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی


رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت حاجیه خانم نجیبه جرولی دستجردی مادر بزرگوار شهیدان والامقام منصور، محسن و مجید شهبازی دستجردی، موجب تأثر خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، همواره الگویی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان شهبازی دستجردی