مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-30سياسي

استاندار زنجان: جای شهید شهریاری به سادگی پر شدنی نیست


استاندار زنجان با بیان اینکه شهید شهریاری صرفا یک شهید علمی نیست، شهید باتقوا، دورنگری و بلند نظری است، گفت: به همین سادگی جای شهید شهریاری پر شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم سیزدهمین یادواره شهید راه علم و دانش مجید شهریاری با بیان اینکه شهید شهریاری صرفاً یک شهید علمی نیست، شهید عرصه تقوا، دورنگری و بلندنظری است، اظهار داشت: به سادگی جای شهید شهریاری پر شدنی نیست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر شهدا سنگر و یا خاکریز فتح کرده باشند شهید شهریاری یک محور را فتح کرده است، تصریح کرد: این فتح یک درس بزرگی برای همگان است.

وی با بیان اینکه در کشورهای بزرگ و توسعه یافته مهم ترین ابزار آنها علم آنها است، ادامه داد: نظام سلطه با استفاده از ابزار علم تولید ثروت کرده و یک اعتماد به نفس برای مردم خود ایجاد می کند و همین باعث می شود که نگاه ها به نظام سلطه باشد و این نگاه باعث ایجاد دوگانگی در آنها می شود که ادعای قدرتمند بودند را در دنیا می کنند.

افشارچی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید شهریاری بیان داشت: نظام سلطه در دانشگاه های خود متاع دست دوم می خواهد، شهید شهریاری نه تنها متاع دوم نظام سلطه نمی شود، بلکه زیر ساخت را هم می سازد و مسیر رفتن را هم تشخیص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: جای شهید شهریاری به سادگی پر شدنی نیست

استاندار زنجان: جای شهید شهریاری به سادگی پر شدنی نیست