مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-09سياسي

با کفش وارد خانه نشوید


آیا شما هم از جمله افرادی هستید که هنگام ورود به خانه کفش هایتان را در نمی آورید یا هنگام مهمانی به مهمانانتان اجازه می دهید که با کفش وارد خانه شوند؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، - آیا شما هم از جمله افرادی هستید که هنگام ورود به خانه کفش هایتان را در نمی آورید یا هنگام مهمانی به مهمانانتان اجازه می دهید که با کفش وارد خانه شوند؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا نباید به این کار ادامه دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، برخی از کارشناسان بهداشت محیط می گویند، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد هنگامی که با کفش به خانه وارد می شویم میکروب هایی را در محیط خانه منتشر می کنیم که برای سلامتی مضرند.

گابریل فیلیپلی ، استاد ایندیاناپلیس و مدیر اجرایی مؤسسه تاب آوری محیطی ایندیانا می گوید: یکی از باکتری هایی که می توانیم با کفش های آلوده وارد محیط خانه کنیم، اشرشیاکُلی است که باعث گرفتگی شدید شکمی، اسهال خونی و استفراغ می شود.

به گفته او مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد کفش هایی که بیرون از خانه می پوشیم پس از تمیز کردنشان نیز همچنان آلوده هستند.

فلزات سنگین به گفته جیل لیت ، استاد مطالعات زیست محیطی در دانشگاه کلرادو، باکتری ها تنها خطری نیستند که ما را تهدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کفش وارد خانه نشوید

با کفش وارد خانه نشوید