مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-29سياسي

صدای حرم می آید؛ بازگشت پیکر شهید«رضا عباسی» به وطن


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم« رضا عباسی» از طریق آزمایش DNA شناسایی و برای انتقال به استان در حال انجام تشریفات قانونی هستیم.

- سرهنگ سعید بهشتی راد، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: شهید رضا عباسی که هشت سال پیش (سال 94) در استان حلب سوریه به شهادت رسید، پیکر این شهید والامقام در این منطقه جا مانده بود، که در عملیات تفحص شهدای مدافع حرم در سوریه کشف و هویت وی از طریق آزمایس دی.

ان.

آ(DNA) شناسایی و الان در حال انجام تشریفات قانونی است.

وی ادامه داد: شهید رضا عباسی اصالتا اهل شهرستان صحنه استان کرمانشاه، به شغل مکانیکی مشغول بود که سال 94 به دلیل سکونت در ملارد کرج از همان جا عازم سوریه می شوند.

که همان سال هم به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: پیکر مطهر شهید والامقام امشب برای برگزاری مراسم وداع و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد است و پس از طواف به استان کرمانشاه اعزام خواهد شد.

وی در توضیح برنامه تشییع و خاکسپاری، گفت: در حال انجام کارهای مربوط به انتقال پیکر هستیم و جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری پس از جمع بندی با خانواده ایشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای حرم می آید؛ بازگشت پیکر شهید«رضا عباسی» به وطن

صدای حرم می آید؛ بازگشت پیکر شهید«رضا عباسی» به وطن