مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-17سياسي

قدردانی تهران از ابتکار تونس برای پذیرایی از مجروحان فلسطینی


محمدرضا رئوف شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس در پایان ماموریت خود در این کشور عربی و آفریقایی با ابراهیم بودرباله ، رییس مجلس نمایندگان مردم تونس دیدار و رایزنی کرد.

- محمدرضا رئوف شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس در پایان ماموریت خود در این کشور عربی و آفریقایی با "ابراهیم بودرباله"، رییس مجلس نمایندگان مردم تونس دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفیر ایران در تونس در این دیدار ضمن اشاره به شرایط مناسبی که به تقویت پیوندهای برادری و همکاری موجود بین دو کشور کمک کرده است، با ابراز خرسندی از همکاری های دوجانبه در زمینه های دانشگاهی و فرهنگی به مشارکت پرشور گروه های تئاتری ایرانی جشنواره تئاتر کارتاژ و استقبال گرم مردم و رسانه ها از آنها اشاره کرد.

وی از سوی دیگر بر ضرورت همکاری مشترک برای پیشبرد روابط پارلمانی میان تونس و ایران تاکید و در همین راستا دعوت محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی از همتای خود برای سفر در رأس هیاتی به ایران را تجدید کرد.

رییس مجلس نمایندگان نیز به نوبه خود بر عمق روابط میان تونس و ایران و عزم مشترک برای پیشبرد بیشتر همکاری ها در بسیاری از زمینه ها در جهت تامین منافع دو ملت برادر تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی تهران از ابتکار تونس برای پذیرایی از مجروحان فلسطینی

قدردانی تهران از ابتکار تونس برای پذیرایی از مجروحان فلسطینی