مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-12بين الملل

پخش 2 مستند درباره جنایات گروهک منافقین


دو مستند «فرقه های اجاره ای» با محوریت سرکردگیِ گروهک منافقین در ناآرامی های سال گذشته و همچنین «هاری» با محوریت جزییاتی از طرح عملیات مهندسی در گروهک منافقین از شبکه تهران پخش می شوند.

- دو مستند فرقه های اجاره ای با محوریت سرکردگیِ گروهک منافقین در ناآرامی های سال گذشته و همچنین هاری با محوریت جزییاتی از طرح عملیات مهندسی در گروهک منافقین از شبکه تهران پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی شبکه تهران اعلام کرد، شرحِ طرحی غیرانسانی در گروهک تروریستی منافقین با عنوان عملیات مهندسی که منجر به ترور گسترده ای در دهه 60 شد، در مستند سیاسی هاری سه شنبه، 21 آذر ساعت 21 از شبکه تهران روانه آنتن می شود.

اوایل دهه 60 سازمان مجاهدین خلق ایران دست به ترورهای وحشیانه ای در سراسر کشور ایران زد که مستند هاری روایت گر بخشی از این جزییات است.

در سازمان مجاهدین خلق(منافقین) طرحی اجرا شد که به واسطه آن باید تمام افراد مشکوک به اسارت گرفته و تا سرحد مرگ شکنجه می شدند تا بتوانند از آنها اطلاعات کسب کنند.

در صورتی که فرد مذکور نیروی مطلعی بود پس از شکنجه کشته می شد و اگر فرد دستگیر شده به اشتباه به اسارت گرفته شده بود و هیچ گونه اطلاعاتی نداشت بازهم باید برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند او را می کشتند، طرح شکنجه از افراد در سازمان منافقین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 2 مستند درباره جنایات گروهک منافقین

پخش 2 مستند درباره جنایات گروهک منافقین