مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-15بين الملل

حنایی که دیگر رنگ ندارد!


«وقتی از چشم اندازی کلی، به آرایش دولت هایی که در جریان قطعنامه اخیر سازمان ملل متحد جهت برقراری آتش بس فوری در جنگ غزه، به حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات آن پرداخته اند، - وقتی از چشم اندازی کلی، به آرایش دولت هایی که در جریان قطعنامه اخیر سازمان ملل متحد جهت برقراری آتش بس فوری در جنگ غزه، به حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایات آن پرداخته اند، می نگریم، این نکته کاملا آشکار می شود که هم تل آویو و هم واشنگتن، در اِعمال جنایت علیه مردم فلسطین، تنهاتر از هر زمان دیگری شده اند و دیگر حنای آن ها برای عمده دولت ها و ملت های جهان، رنگی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه تحلیلی الف نوشت؛ اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تازگی(بامداد روز چهارشنبه 22 آذرماه 1402) در جریان یک رای گیری، به قطعنامه ای که خواستار آتش بس فوری در جنگ غزه می شود، رای دادند.

این قطعنامه با 153 رای موافق، 10 رای مخالف و 23 رای ممتنع به تصویب رسید و از رژیم اشغالگر قدس می خواهد که فورا به حملات خود علیه نوار غزه خاتمه دهد.

قطعنامه ای که الگوی کلی رای گیری آن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حاکی از یک اجماع قابل توجه در محیط بین المللی با محوریت پایان دادن به جنگ و خونریزی و به طور خاص پروژه نسل کشی و پاکسازی قومیتی صهیونیست ها علیه مردم غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حنایی که دیگر رنگ ندارد!

حنایی که دیگر رنگ ندارد!