مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-20سياسي

دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس پایان یافت / تجلیل از سردبیر ایسنا


مراسم اختتامیه دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس با معرفی برگزیدگان این جشنواره و همچنین نخبگان علمی استان عصر امروز، 29 آذرماه در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم اختتامیه دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس با معرفی برگزیدگان این جشنواره و همچنین نخبگان علمی استان عصر امروز، 29 آذرماه در شیراز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در این مراسم با اشاره به اقشار 22 گانه بسیج و نقش آن در تمامی عرصه ها گفت: بسیج تا به امروز توانسته در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نقش آفرینی کند و امروز نیز با توجه به اهمیت علم و فناوری، بسیج ظرفیت های موجود در این حوزه را بکار گرفته تا چالش ها و مسائل کشور به شکل علمی برطرف شود.

مجید میکاییلی در خصوص ظرفیت های سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس گفت: ایجاد، به روزرسانی و توسعه بیش از 45 کارگروه خانه نخبگان در سراسر استان با استعداد 560 نفر از اساتید، نخبگان و مسئولان با هدف احصا و حل مسائل، جهت دهی به پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویی، مطالبه گری و ایجاد بانک اطلاعاتی موضوعات از جمله ا قدامات انجام شده در همین راستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس پایان یافت / تجلیل از سردبیر ایسنا

دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس پایان یافت / تجلیل از سردبیر ایسنا