مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-02فرهنگي

شاید مردم دیگر از کمدی لذت نبرند/ فروش «عامه پسند» دور از انتظار بود


پخش کننده فیلم «عامه پسند» با اشاره به فروش دور از انتظار این فیلم آن هم بدون تبلیغات مرسوم گفت: اگر آستانه تحمل مدیران کمی بیشتر شود با درام های اجتماعی می توان رقابت خوبی با فیلم های کمدی در سینما ایجاد کرد.

- شاید مردم دیگر از کمدی لذت نبرند/ فروش عامه پسند دور از انتظار بود پخش کننده فیلم عامه پسند با اشاره به فروش دور از انتظار این فیلم آن هم بدون تبلیغات مرسوم گفت: اگر آستانه تحمل مدیران کمی بیشتر شود با درام های اجتماعی می توان رقابت خوبی با فیلم های کمدی در سینما ایجاد کرد.

سعید خانی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: فیلم عامه پسند پس از حدود سه هفته اکران بیش از چهار میلیارد تومان فروش کرده و این در روزهایی که فیلم های کمدی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، برای من به عنوان پخش کننده یک فیلم اجتماعی قابل توجه و فراتر از انتظار بود.

فروش این فیلم نشان می دهد اگر فیلم های درام اجتماعی داشته باشیم که حرف جامعه را بزند همچنان به این ژانر می توان امیدوار بود.

او افزود: با توجه به اینکه در تبلیغات برای استفاده از تصویر دو بازیگر (باران کوثری و فاطمه معتمدآریا) ممنوعیت داشتیم، اجرای یک شیوه نو در تبلیغ باعث گرفتن بازخوردهای خوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید مردم دیگر از کمدی لذت نبرند/ فروش «عامه پسند» دور از انتظار بود

شاید مردم دیگر از کمدی لذت نبرند/ فروش «عامه پسند» دور از انتظار بود