مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-20حوادث

کشف 87 کیلوگرم مواد مخدر در غرب و شمال پایتخت


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب: متهمان در بازجویی ها به جرم انتسابی اعتراف و برای پیگرد قضایی و انجام مراحل قانونی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر در غرب و شمال پایتخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس در دو عملیات جداگانه از مخفیگاه متهمان 35 کیلوگرم هرویین و 52 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسین باباپور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محدوده شمال پایتخت مطلع شدند و در یک عملیات پلیسی ضمن دستگیری متهمان، از مخفیگاهشان 52 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در بسته بندی های مختلف کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب افزود: متهمان در بازجویی ها به جرم انتسابی اعتراف و برای پیگرد قضایی و انجام مراحل قانونی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

­همچنین سرهنگ باباپور از دستگیری دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در غرب پایتخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات جداگانه از مخفیگاه متهمان 35 کیلوگرم هرویین کشف کردند و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 87 کیلوگرم مواد مخدر در غرب و شمال پایتخت

کشف 87 کیلوگرم مواد مخدر در غرب و شمال پایتخت