مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-27پزشكي

200 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های وزارت بهداشت افزوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با اعلام این خبر افزود: در ابتدای دولت سیزدهم تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه های علوم پزشکی 800 واحد بود، - مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت درباره تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: تا پایان سال جاری قرار است 200 واحد خوابگاهی متاهلی به این مجموعه خوابگاهی اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با اعلام این خبر افزود: در ابتدای دولت سیزدهم تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه های علوم پزشکی 800 واحد بود، اما علیرغم کمبود منابع این رقم اکنون به یک هزار واحد متاهلی در کشور رسیده و تا پایان سال جاری قرار است 200 واحد خوابگاهی متاهلی به مجموعه خوابگاه های ما اضافه شود.

وی افزود: سیاست های ما در وزارت بهداشت در مسیر احداث خوابگاه های متاهلی همگام با راهبرد های رشد جمعیت است و تلاش داریم تا پایان سال 1402، با تکمیل و احداث 200 واحد خوابگاهی متاهلی، شمار خوابگاه های متاهلی در کشور را به 1200 خوابگاه برسانیم.

وی با اشاره به وجود 40 هزار دانشجوی متاهل خوابگاهی در دانشگاه های علوم پزشکی اظهار کرد: 3500 دانشجوی متاهل در صف انتظار و متقاضی خوابگاه های متاهلی هستند که امید است با تحقق و ساخت خوابگاه های متاهلی، بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های وزارت بهداشت افزوده می شود

200 واحد خوابگاه متاهلی به خوابگاه های وزارت بهداشت افزوده می شود