مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-23دانش

برهنگی در عرصه عمومی مناسبات جنسی را از تعادل خارج می کند


اگر آخرتی هم در کار نباشد حکمت اقتضاء می کند که انسان برهنه در عرصه عمومی ظاهر نشود، چراکه با برهنگی در عرصه عمومی مناسبات جنسی از تعادل خارج می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر آخرتی هم در کار نباشد حکمت اقتضاء می کند که انسان برهنه در عرصه عمومی ظاهر نشود، چراکه با برهنگی در عرصه عمومی مناسبات جنسی از تعادل خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رحیم پور ازغدی، امروز 2 آذرماه، در اختتامیه رویداد ملی حجاب از منظر علم در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد اظهار کرد: انتقاد به بحث هویت جنسی در باب عادی سازی است، چراکه بحث پوشش به کارکرد اخلاقی نیز مرتبط است.

وی افزود: افرادی معتقد هستند که این بدن فلسفه خاصی ندارد و با این بدن هر کار می توان کرد؛ بر اساس این عقیده کارکردهای بدن زیاد بوده و یک کارکرد آن کارکرد جنسی است.

رحیم پور ازغدی ادامه داد: در حکومت اسلامی مومن و فاسق سهم حقوقی مساوی در جامعه دارد، لذا تفاوتی بین انسان ها وجود ندارد اما به لحاظ ارزش اخلاقی این دو متفاوت هستند، چراکه این دو سبک زندگی بر اساس قرآن نیز یکی نیست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: افرادی که این دیدگاه را دارند اگر به روح ، نفس و موجود ابدی قائل بودند و به نوع استفاده از بدن وارد بودند این تفکر را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهنگی در عرصه عمومی مناسبات جنسی را از تعادل خارج می کند

برهنگی در عرصه عمومی مناسبات جنسی را از تعادل خارج می کند