مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22سياسي

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان با جدیت پیگیری می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در جلسه کمیته شناسایی اموال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور مدیر کل مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور و مدیر کل شناسایی اموال ستاد مبارزه با مواد .

- دادستان کرمان تأکید کرد: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر از سوی کمیته شناسایی اموال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جدیت پیگیری می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در جلسه کمیته شناسایی اموال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور مدیر کل مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور و مدیر کل شناسایی اموال ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برگزار گردید گفت: استان کرمان در حوزه تهدیدها و مبارزه با جرایم حوزه مواد مخدر جزء استان های مطرح کشور است که همواره عزم جدی و راسخ برای مبارزه با این پدیده شوم دارد و موفقیت های چشمگیری نیز در این زمینه بدست آورده است.

مهدی بخشی با اشاره به اهتمام ضابطان و مأموران انتظامی و همکاران قضایی برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان اظهار داشت: اگر همکاران ما در شناسایی اموال و ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان اهتمام ویژه دارند متعاقباً انتظار آن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان با جدیت پیگیری می شود

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان با جدیت پیگیری می شود