مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23دانش

هر دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد، اظهار کرد: اگر حوزه های فرهنگی و اجتماعی را از زیست دانشجویی بگیریم، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد، اظهار کرد: اگر حوزه های فرهنگی و اجتماعی را از زیست دانشجویی بگیریم، از حالت طبیعی خود خارج می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین کلانتری در آیین اختتامیه گردهمایی علمی آموزشی، تشکیلاتی کانون های مهدویت دانشگاه های سراسر کشور گفت: این پیام در حال و هوای امروز معنای ویژه ای دارد و از این رو لازم است دوباره با تأمل بازخوانی شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها، گفت: تحلیلی در کشور رخنه کرده است که حوزه فرهنگی را حوزه ای تزیینی، فوق برنامه و حاشیه ای می داند، این نگاه در دوره هایی قوت و ضعف داشته است و مغایر با سند دانشگاه اسلامی و نظرات مقام معظم رهبری است.

باید با این نگاه مقابله کنیم و نگاهی را جایگزین آن کنیم که باور دارد زیست دانشجویی دارای سویه ها و ابعاد مختلفی است که حیات علمی، تنها یک بخش از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد

هر دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد