مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-05اقتصادي

بازنشستگانی که بیت المال را تضییع می کنند


در یکی از نهادها، بدون توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها، مدیریت شرکت های هلدینگ مهم این نهاد به 2 فرد بازنشسته بالای 60 سال داده شده است.

- در یکی از نهادها، بدون توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها، مدیریت شرکت های هلدینگ مهم این نهاد به 2 فرد بازنشسته بالای 60 سال داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فارس نوشت: تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان روزنه امیدی در دل جوانانی که بیکاری گریبان گیر آنهاست پدید آورد، فارغ التحصیلانی که بسیاری از آنها به میانسالی رسیده اند و هنوز جایی استخدام نشده اند و کهنسالانی که یکبار در میانسالی بازنشسته شده اند و باز با وجود سن بالا بدون توجه به جمعیت جوان که نیازمند فرصتی برای ورود به بازارکار هستند، به کار دعوت می شوند.

در همین راستا اخیرا یکی از نهادها که اتفاقا یکی از رسالت هایش حمایت از قشر مستضعف جامعه است ولی با وجود قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها، فردی را با 68 سال سن، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره یک هلدینگ منصوب کرده است و این در حالی است که این فرد در سال 1388 بازنشسته شده است و اکنون بعد از 14 سال، مجدد به کار بازگشته است و فرد دیگری، در سن 63 سالگی به عنوان رییس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی که دارای 10 شرکت زیر مجموعه است، منصوب شده است؛ وی نیز چند سال پیش بازنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگانی که بیت المال را تضییع می کنند

بازنشستگانی که بیت المال را تضییع می کنند