مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:112023-11-28اقتصادي

روزانه درتبریز چند نفر سوار مترو می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت خط یک مترو تبریز با اشاره به اینکه سرفاصله زمانی در فازهای اول و دوم خط  یک مترو 16 دقیقه است، اظهار کرد: برای استفاده بهینه از تجهیزات مترو و احتساب پیوست مدیریت بحرانی، نیازمند اجرای لینک ارتباطی بین خط های یک و دو مترو تبریز هستیم به طوری که هزینه های احداث این لینک از محل اعتبار خط 2 پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه لینک ارتباطی مذکور در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد، تصریح کرد: عمده هدف مدیریت شهری در رفع نواقص خط یک و احداث لینک بین دو خط در نظر گرفتن مدیریت بحران و کاهش سرفاصله زمانی در فاز سوم این خط است.

شهردار تبریز با اشاره به ملاحظات سازمان بازرسی در بحث سیگنالینگ تصریح کرد: تمام نواقص خط یک مترو تبریز در حال رفع بوده چرا که مترو از حیث فنی و اجرایی با پروژه های عمرانی  دیگر تفاوت های زیادی دارد.

هوشیار با اشاره به اینکه سرفاصله زمانی کل خط یک مترو تبریز به 16 دقیقه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: مترو تبریز روزانه 40 تا 50 هزار نفر از مسافر جابه جا می کند و برنامه ریزی مدیریت شهری و تکلیف سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز افزایش آمار مسافرگیری روزانه به 100 هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه درتبریز چند نفر سوار مترو می شوند؟

روزانه درتبریز چند نفر سوار مترو می شوند؟