مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-28اقتصادي

پلمب 77 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از استمرار بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در سطح استان و پلمب 77 واحد صنفی متخلف طی این بازرسی ها خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از استمرار بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در سطح استان و پلمب 77 واحد صنفی متخلف طی این بازرسی ها خبر داد.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا، افزود: نظارت و ساماندهی بر فعالیت بنگاه های مشاور املاک با هدف ساماندهی بازار مسکن از مسائل مورد توجه کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک در سیستان و بلوچستان بوده و بر اجرای این مسئله اهتمام ویژه ای وجود دارد.

وی ادامه داد: در این راستا تیم هایی متشکل از ناظران اداره کل راه و شهرسازی استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوطه بازرسی های مشترک از بنگاه های معاملات املاک در سطح استان را بر اساس موارد 9 گانه مورد نظارت قرار می دهند بطوری که از تیرماه سالجاری تاکنون ماحصل اقدامات این کارگروه بعد از بازرسی بیش از 500 بنگاه در سطح استان پلمب 77 مشاور املاک غیر مجاز و معرفی 136 واحد مشاور املاک متخلف دیگر به تعزیرات حکومتی بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر زاهدان تنها مرکز استان فاقد بنگاه غیر مجاز در کشور است، تاکید کرد: واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 77 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

پلمب 77 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در سیستان و بلوچستان