مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-07دانش

مخبر: دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش تسهیل گری ایفا کند


مردمی کردن اقتصاد و کمک به اداره کشور به دلیل سنخیت و نزدیکی دانشگاه آزاد با بخش خصوصی امکان پذیر است و این دانشگاه می تواند نقش تسهیل گری در این زمینه ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در جلسه هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی که امروز (پنج شنبه) با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، درخواست ها، مسائل و مشکلات این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد و بر ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان این دانشگاه تأکید کرد.

محمد مخبر در این جلسه که همزمان با روز دانشجو برگزار شد، ضمن حضوری 3 ساعته در دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای آن، با تبریک روز دانشجو به تمامی جامعه دانشگاهی کشور گفت: دانشگاه و دانشجویان در علم و فرهنگ کشور به عنوان نقطه تحول تاریخی شناخته می شوند و موتور جدی پیشرفت هستند که توسعه کشور بدون آنها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به سیاست های تبیینی مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه آزاد مبنی بر ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه تأکید کرد: با تحولات صورت گرفته در این دانشگاه در سالیان گذشته ، حجم بالای میزان پیشرفت علم و فناوری در این دانشگاه کاملا مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش تسهیل گری ایفا کند

مخبر: دانشگاه آزاد می تواند در مردمی کردن اقتصاد نقش تسهیل گری ایفا کند