مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-14پزشكي

مسن ترنی بانوی ایرانی در سلامت است


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام گفت: فاطمه نوروزی کاریزی بانوی 124 ساله اهل تربت جام که از وی به عنوان مسن ترین بانوی ایران یاد می شود بر اساس گزارش اجرای طرح پایش سلامت هیچ گونه ابتلا به فشار خون بالا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر منصوره مکارم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاران ما در قالب اجرای پویش ملی سلامت به منزل این بانوی کهنسال رفته و وضعیت جسمانی وی را بررسی کردند که آزمایش ها از سلامت این بانو کهنسال حکایت داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون 50 هزار نفر از جمعیت زیر پوشش این شهرستان در قالب پویش ملی سلامت غربالگری سلامت شده اند و مقرر شده است تا 15 دی ماه 186 هزار نفر در 2 شهرستان صالح آباد و تربت جام غربالگری سلامت شوند.

فاطمه نوروزی کاریزی متولد اول مهرماه 1278 خورشیدی ساکن شهر تربت جام است.

پویش ملی سلامت از 20 آبان ماه امسال آغاز شده است و تا 15 دی ماه ادامه دارد و در این پویش همه افراد با سن 18 سال و بیشتر ایرانی ساکن در کشور به صورت رایگان از نظر دیابت و فشارخون بررسی و غربالگری می شوند.

2 شهرستان مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در 170 و 250 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده اند و در مجموع 310 هزار نفر جمعیت این شهرستانها زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسن ترنی بانوی ایرانی در سلامت است

مسن ترنی بانوی ایرانی در سلامت است