مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-20سياسي

وزیر کشور: شهید فخری زاده 20 سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی بود


وزیر کشور با بیان اینکه شهید فخری زاده اعتقاد به راه های میانبر در حوزه های دفاعی داشتند و از ارتباط قلبی بسیار نزدیکی با رهبر انقلاب برخوردار بودند، - ایسنا/مازندران وزیر کشور با بیان اینکه شهید فخری زاده اعتقاد به راه های میانبر در حوزه های دفاعی داشتند و از ارتباط قلبی بسیار نزدیکی با رهبر انقلاب برخوردار بودند، گفت: شهید فخری زاده نزدیک به 20 سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی و سایر دشمنان جمهوری اسلامی بوده است و همراهی خانواده شهید فخری زاده با ایشان جای تکریم ویژه ای دارد.

احمد وحیدی عصر امروز، 29 آذرماه در دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که به دنبال پژوهش می روند و در این جشنواره شرکت می کنند پیگیر کشف حقایق و شناخت پدیده ها هستند که ذات مکتب مبین اسلام است چرا که عالم متعلق به علم ؛ و پژوهش برای دست یابی به علم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت متفکر و تمدن ساز می خواهیم، افزود: تمدن سازی در مراحل پایین تر دولت هوشمند است و دولت تمدن ساز باید اهل فکر و تمدن باشد که می بایست ظرفیت های نهفته در داخل دولت شناسایی و شناخته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: 25 هزار پژوهش به این جشنواره راه یافته است که این اقدام خوبی است که به نوعی حیات جریان فکری دولت را مورد توجه قرار داده است و با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: شهید فخری زاده 20 سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی بود

وزیر کشور: شهید فخری زاده 20 سال هدف اصلی رژیم صهیونسیتی بود