مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:312023-12-14سياسي

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند


فرماندار شهرستان بانه با اشاره به برخورداری مرزنشینان از مزایای بازگشایی مرز موقت هنگه ژال، گفت: دست های پشت پرده و فرصت طلبانی می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری صبح امروز در جشنواره علمی- ترویجی و تکریمی زکات شهرستان بانه اظهار کرد: کسانی که در واردات کالا تخلف کنند شناسایی و از لیست های مرز حذف می شوند.

فرماندار بانه افزود: بعد از پایش و استعلام های مربوطه 150 نفر در لیست صاحب بار تعریف و تاکنون 80 نفر معرفی شده که هر روز 20 نفر کالا وارد می کنند.

وی با بیان اینکه همکاران در فرمانداری به صورت شبانه روزی تلاش می کنند مشکلات و نواقص مربوط به بازارچه موقت هنگه ژال را حل کنند افزود: دست های پشت پرده و فرصت طلبان می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند که حفظ این معابر موقت مرزی نیاز به همراهی و همکاری ماموستایان دینی دارد.

خدری اظهار داشت: برای ساماندهی مرز موقت هنگه ژال دستورالعملی به ما ابلاغ شده که براساس آن، کسانی که واقعا نیاز دارند و در مرزهای تعریف شده ساکن هستند از این مزایا برخوردار می شوند.

وی مرزنشین واقعی را کسانی عنوان کرد که سکونت دائمی در مرز داشته باشند و اضافه کرد: کسانی هستند به بنا به دلایلی به صورت فصلی و غیردائم در روستا ساکن هستند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند

دست های پشت پرده می خواهند بازارچه موقت مرزی هنگه ژال را تعطیل کنند