مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-27سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: تنفر از رژیم صهیونیستی و آمریکا جهانی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در گردهمایی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان اصفهان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین نعمت های خداوند متعال و بسیج نیز بزرگترین و اثرگذارترین یادگار امام خمینی(ره) است.

وی افزود: بسیج یک تفکر و سبک زندگی است که ریشه در فرهنگ علوی، فاطمی و حسینی دارد که باید بیشتر بر این موضوع تکیه شود.

حاجی صادقی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که از امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) آموخته ایم و باید برای دین فداکاری و از خودگذشتگی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج همان فرهنگ دفاع از دین است و آنجا که دین به خطر افتد، مانند امام حسین(ع) همه چیز را باید فدا کرد.

وی با بیان اینکه همه طیف ها در بسیج حضور دارند، تصریح کرد: یکی از ویژگی های بسیج، فراگیری آن است که در همه اقشار و نقاط مختلف شهرها و روستاها گسترش پیدا کرده است.

حاجی صادقی تاکید کرد: در بین همه اقشار، بسیج حوزه و دانشگاه و بسیج طلبه و دانشجو از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند، چرا که امامت، هدایت، تحرک آفرینی و انگیزه سازی برای تمام بسیجیان در این قشر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: تنفر از رژیم صهیونیستی و آمریکا جهانی شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه: تنفر از رژیم صهیونیستی و آمریکا جهانی شده است