مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-21اقتصادي

اصفهان دارای رتبه برتر کشور در تولید قارچ خوراکی


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: استان اصفهان با بیش از 70 واحد صنعتی و تولید بالغ بر 15 هزار تن قارچ به صورت سالیانه، از استان های برتر کشور در تولید این محصول به شمار می رود.

- احمدرضا رییس زاده، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص تولید قارچ خوراکی در استان اظهار کرد: استان اصفهان با بیش از 70 واحد صنعتی و تولید بالغ بر 15 هزار تن قارچ به صورت سالیانه، از استان های برتر کشور در تولید این محصول به شمار می رود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رتبه سوم کشور در تولید قارچ خوراکی را دارا است، گفت: تولید قارچ خوراکی با توجه به اینکه در فضای بسته و مدیریت پذیری انجام می شود، باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغال زایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول است.

رییس زاده گفت: تولید قارچ خوراکی به سرمایه گذاری بالا، تخصص و مدیریت منسجم برای تولید مستمر و اقتصادی نیاز دارد، سازمان جهاد کشاورزی نیز در طول سال های اخیر در راستای کمک به تولیدکنندگان تلاش کرده با حمایت های فنی و اعتباری به افزایش عملکرد و تولید باکیفیت تر قارچ خوراکی در سطح استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان دارای رتبه برتر کشور در تولید قارچ خوراکی

اصفهان دارای رتبه برتر کشور در تولید قارچ خوراکی