مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06سياسي

جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه وارد ایستگاه پنجم خواهد شد


پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با همراهی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان نظام اقتصادی کشور 28 آذر ماه با موضوع محوری تولید و تاب آوری اقتصادی کشور، - پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با همراهی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان نظام اقتصادی کشور 28 آذر ماه با موضوع محوری تولید و تاب آوری اقتصادی کشور، در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

این رویداد ملی همچون ادوار گذشته تلاش دارد میعادگاه و حلقه وصلی باشد جهت هم افزایی و همگرایی نظام حکمرانی و فعالان اقتصادی کشور با هدف تبیین نقشه راهی منسجم برای عبور از بحران ها و ابر بحران های پیش روی اقتصاد مولد کشور.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد روابط عمومی دبیرخانه دائمی طرح و جشنواره ملی حاتم(حمایت از تولید ملی) نشست مشترک اعضای کمیته علمی و اجرایی پنجمین جشنواره در محل دانشگاه صنایع و معادن ایران وابسته به وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست پوریا قلیخان دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره با اشاره به سابقه و علل تشکیل دبیرخانه دائمی طرح ملی حاتم با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: بی شک نامگذاری سال های اخیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه وارد ایستگاه پنجم خواهد شد

جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه وارد ایستگاه پنجم خواهد شد