مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-18اقتصادي

توصیه های زمستانی به کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان


کارشناس هواشناسی کاربردی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کشاورزان خواست در آستانه فصل زمستان اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی انجام دهند تا متحمل خسارت نشوند.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس هواشناسی کاربردی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کشاورزان خواست در آستانه فصل زمستان اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی انجام دهند تا متحمل خسارت نشوند.

خسرو زره گر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و شروع سرمای زمستانه، گفت: لازم است کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران استان با توجه به هشدارها تدابیر و اقدامات لازم را برای جلوگیری از خسارت احتمالی به محصولات و دام هایشان انجام دهند.

وی افزود: جمع آوری محصولات برداشت شده و انتقال آن به مکان های سرپوشیده، تهیه سوخت مورد نیاز و کنترل سیستم های گرمایشی برای سالن های پرورشی نظیر مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای مقابله و جلوگیری از خسارت سرمازدگی در مزارع و باغ ها از توصیه های هواشناسی در این مدت است.

کارشناس هواشناسی کاربردی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ایجاد پوشش مناسب برای نهال های جوان و درختان آسیب پذیر را به باغداران توصیه کرد و افزود: نهال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های زمستانی به کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان

توصیه های زمستانی به کشاورزان برای جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان