مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-30اجتماعي

رصد آفات و بیماری های درختان بنه در 300 هکتار از عرصه تکثیر گوزن زرد ارسنجان


کارشناسان منابع طبیعی ومحیط زیست استان فارس برای پایش و شناسایی عامل آفات و بیماری درختان بنه با هدف حفاظت از ذخایر و گونه های جنگلی بنه از سایت گوزن زرد جنگل خلیل بیگ ارسنجان بازدید کردند.

- ایسنا/فارس کارشناسان منابع طبیعی ومحیط زیست استان فارس برای پایش و شناسایی عامل آفات و بیماری درختان بنه با هدف حفاظت از ذخایر و گونه های جنگلی بنه از سایت گوزن زرد جنگل خلیل بیگ ارسنجان بازدید کردند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ارسنجان امروز، 9 آذرماه دراین زمینه گفت: این زیستگاه به عنوان یکی از زیستگاه های مهم زادآوری گوزن زرد ایرانی شناخته شده است و طرح پایش آفات در سطح 300 هکتار از اراضی این زیستگاه با همکاری کارشناسان متخصص منابع طبیعی ومحیط زیست استان انجام شد.

حسن ابراهیمی اضافه کرد: برای اطمینان بیشتر، عملیات کنترل وپایش امراض گیاهی جهت برنامه ریزی های آتی در این زیستگاه جنگلی با ارزش همچنان ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این زیستگاه از زیستگاه های با ارزش وبه عنوان زیستگاه مولد در زادآوری گوزن زرد در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ارسنجان با بیان اینکه درختان بنه در شهرستان ارسنجان با وجود خشکسالی متوالی و کاهش نزولات آسمانی همچنان استوار است، گفت: از درخت بنه به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد آفات و بیماری های درختان بنه در 300 هکتار از عرصه تکثیر گوزن زرد ارسنجان

رصد آفات و بیماری های درختان بنه در 300 هکتار از عرصه تکثیر گوزن زرد ارسنجان