مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-18سياسي

پژوهشگر یزدی: تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو رشد علمی و فکری جامعه است


یک پژوهشگر برتر در استان یزد با بیان این که پژوهش عامل پیشبرنده و توسعه پایدار کشور است، گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی در گروه رشد علمی و فکری جامعه است که دست اندرکاران باید بیش از پیش به آن توجه کنند.

- حسین آزادی نژاد، پژوهشگر برتر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به اهمیت و نقش پژوهش در توسعه پایدار و شناسایی درست نظام مسائل کشور، اظهار کرد: تدوین راهکارهای منطقی و کارآمد در گرو شناخت درست نظام مسائل است.

وی گسترش تفکر و گسترش علوم را به عنوان دو شاخصه مهم در تمدن سازی نوین اسلامی دانست و افزود: تحول و پیشرفت در علم به تنهایی کافی نیست بلکه باید در کنار توجه به شاخصه های علمی، شاخصه های فکری را نیز باید در کشور تقویت کنیم.

این دانش آموخته دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی تهران در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص پژوهش، گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی در گروه رشد علمی و فکری جامعه است که دست اندرکاران باید بیش از پیش به آن توجه کنند.

آزادی نژاد با بیان این که خط و جهت چالش های علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع را وادار به اندیشه و تفکر می کند، تصریح کرد: تولید علم نیز به معنای شکستن خط مرز دانش و فتح کردن آفاق جدید، اضافه کردن بر فناوری موجود دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر یزدی: تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو رشد علمی و فکری جامعه است

پژوهشگر یزدی: تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو رشد علمی و فکری جامعه است