مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-28سياسي

نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری در جهاددانشگاهی قزوین برگزار شد


نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری با حضور رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی کشور در جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

- ایسنا/قزوین نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری با حضور رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی کشور در جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری امروز هفتم آذر 1402 با حضور مسعود ابراهیمی، رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی کشور، در جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

در این نشست فرشاد پیله چی رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین و نمایندگان دستگاه هایی از جمله بنیاد نخبگان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن، تجارت و دانشگاه آزاد حضور داشتند.

قزوین ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد مسعود ابراهیمی در این جلسه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی حدود چهار دهه است که به عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار در حوزه نوآوری و فناوری فعالیت دارد و در این حیطه خدماتی را به کشور ارائه می کند.

وی ادامه داد: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی به عنوان متولی حوزه تجاری سازی فناوری مصمم است که با هم افزایی اجزای زیست بوم نوآوری و فناوری و در تعاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری در جهاددانشگاهی قزوین برگزار شد

نشست فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری در جهاددانشگاهی قزوین برگزار شد